March 7, 2020

Anugerah Special


Daripada budak 17 tahun yang langsung tak ada common sense,
Aku yang 24 tahun dah boleh beza apa yang dikatakan dengan common sense.
walaupun progress tu ambil masa 7 tahun lamanya.
Cuba tanya batch 22 SLISS kalau tak percaya.

Daripada budak 18 tahun yang hanya tahu nak marah dan menjerit penghuni aspuri turun prep,
7 tahun kemudian, aku menjadi seorang yang tenang setenang-tenangnya.
tenang sangat sampai aku ingatkan aku langsung tak ada perasaan dah.
Cuba tanya batch 3 PDPP IPGKTAA kalau tak percaya.

Aku nak berterima kasih pada semua orang yang ada dengan aku 7-8 tahun ni sebab berjaya ‘membesarkan’ aku.
Sejuta terima kasih kepada family & kawan-kawan yang memahami dan menerima emosi dan kedegilan yang aku ikat bersama sepanjang proses ‘pembesaran’ ni.
Sungguh besar peranan dan berat pengorbanan kamu semua. Jazakumullah khair kathiran.

Special thanks to 10 orang terawal yang berada dekat denganku sepanjang 2 tahun awal aku kat Beijing.
Kenangan “Percutian Mewah” yang korang bawak aku berlayar bersama-sama 2-3 tahun tu tak pernah aku lupa dan tak pernah aku tak rindukan.


Walaupun sebenarnya aku seakan tak layak untuk merindu pun. Selepas satu keputusan besar tu.
Keputusan besar yang aku buat tanpa aku maklumkan terlebih dahulu dan tanpa persetujuan korang.
Hmmm nak bagi ayat geli sikit boleh ke..

Korang super special dalam hati ni. imysm.

Dan another anugerah paling besar Allah beri dalam hidup aku.
Anugerah yang dah mengubah aku 280 darjah.
Sejuta syukur pun aku takkan pernah dapat habis menghargai anugerah ni. Segala puji bagiNya.

Anugerah yang satu:
Tarbiyah.




No comments:

Post a Comment